Monday, April 17, 2006

Ilvese presidendikampaania

Näib, et Toomas-Hendrik Ilves on esimese eestimaise poliitikuna võtnud ette valimiskampaania rahvusvahelist meediat kaasates. Ja kohe kõrge lennuga.

Avalöögi andis Edward Lucas, Economisti Kesk- ja Ida-Euroopa korrespondent, kes 23. märtsi Päevalehes kirjutas Lennart Meri järelhüüdena Eestile kiitva, kuid ka veidi manitseva artikli, kus soovitas:

"
Eesti poliitilised parteid peaks leidma järgmiseks presidendikandidaadiks usaldusttekitava isiku – sorava inglise keelega, aruka ja sarmika inimese. Väike vihje: püüdke ta leida mitte Tallinna keskpäraste poliitikategelaste seast, vaid vaadake kaugemale..."

Vaevalt jõudsid inimesed lehe läbi lugeda ja oma peas mõistades jõuda järelduseni, et nii ideaalne persoon võiks ju olla Ilves, kui kell 12 teatas Reformierakond täiesti ootamatult THI nimetamisest oma presidendikandidaadiks.

Sel nädalal on Economist astunud aga sammu edasi, nimetades juba Ida-Euroopa kiirelt arenevaid riike (esimesena mainitakse Eestit) Ilves-majandusteks.

Vat, mis tähendavad head sidemed ajakirjanduses. Jään huviga ootama Newsweekis lugu Eesti rüütellikust käitumisest operatsioonis Iraagi Vabadus.

1 comment:

Leopold said...

Terav :) Äkki loeme varsti veel Playboyst Eesti Jänkude elust..