Tuesday, February 28, 2006

Eesti blogindusest

Lõpule on jõudnud Eesti ajaveebide konkursi rahvahääletuse osa.
Rahvas (tegelikult küll 25 hääletajat) pidas parimaks blogiks Priit Kallase ajaveebi, kust no tõesti ei ole mitte midagi lugeda (peale kiidusõnade ISS Eesti koristajate kohta).
Teise koha vääriliseks tunnistati Maci-kasutajate klubi ajaveeb, mis on sisuliselt eestikeelne Maci uudiste lehekülg. Kindlasti kellelegi kasulik ja isegi mõned kommentaarid on juures. Aga isiklikult eelistan www.postimees.ee, www.epl.ee ja teisi "blogisid".
Positiivsema külje pealt on kolmandale kohale jõudnud Remo Savisaare foto-blogi, mida olen isegi juba mõnda aega jälginud ja kust leiab tõesti hämmastavaid looduspilte.
Igatahes peab tõdema, et antud võistlus midagi positiivset eesti blogimaailmast välja ei toonud. Tegelikult pole võistlus ka veel lõppenud ja züriil on 4 päeva aega, et rahva poolt välja valitud tööde hulgast otsida parimad, kes saavad auhinnatud. Kuna ma ise ei viitsi nii kaua aega viita nende kõigi läbi vaatamisega, siis loodan endiselt, et mõne päeva pärast tuuakse mulle kandikul ette mõni tõeliselt huvitav ajaveeb.

Samas rate.ee-s on viimase kahe päeva kõige populaarsem blogi-sissekanne järgmine:

"KES SEDA LOEB ON TROPP ! ! ! ;D
ÄRA AJA TAGASI :D
OLED JA KÕIK :D
PS! MA kirjutasin slle silmadkinni :D"

Normaalne!
Head Jaanipäeva, minu inimesed, minu inspiratsioon!

No comments: