Käsitöö pole mulle kunagi meeldinud. Esiteks lähen ma selle käigus närvi ja teiseks lähevad tavaliselt asjad selle käigus katki. Tööõpetus oli minu jaoks üks raskemaid õppeaineid koolis. Ja pealegi, ega ma sellepärast 3 aastat ülikoolis käinud, et kätega tööd teha.
Seega, kui mu Ordi läpaka akutoite laadija juhe katki läks, siis seadsin sammud poodi, et uut osta. Ordil on küll vähe päris oma esindusi, kuid selle-eest palju edasimüüjaid (kodulehe andmetel). Nii astusingi kõigepealt sisse Euronicsisse, kus paraku müüja ei saadud üldse aru, miks ma nende poest Ordi laadijat loodan leida.
Seejärel läksin Ordi esindusse Narva maanteel. Seal küll põhimõtteliselt oli olnud laadijaid, aga need olid otsa saanud. Mulle tunduks küll loogiline, et mõned laadijad võiksid siiski neil kõigis (kokku 6) esindustes olemas olla, sest ilmselgelt on tegemist kaubaga, mida on kliendil kiiresti vaja. See võiks ju õigustada veidi suuremat laojääki.
Aga klienditeenindaja lohutas mind, et kahe päeva pärast peaks kaup saabuma. See jäi mulle täiesti ebaselgeks. Ettevõtte enda tehas ja ladu asub 4 kilomeetri kaugusel, aga kaup liigub sealt kohale kaks päeva?!
Üritasin siis järgmisel korral õnne Ordi põhiesinduses Pärnu maanteel. Seal oli küll laadija olemas, aga kuna garantii- ja teenindusosakond suletakse kell 17, siis ei olnud võimalik seda kell 17.30 poemüüjal kuidagi edastada. Miks on vaja selline lihtne jubin nagu akulaadija lukustada kuskile eraldi osakonda? Miks nad ei võiks seista kuskil sellises kohas, kust nii poemüüja kui arvutite komplekteerija need kätte saab? Ei tea.
Igatahes olin väga pettunud ettevõttest, kelle peamiseks eeliseks võiks olla just IBM-ist ja Dell-ist kiirem ja mugavam teenindus. Aga kui juba akulaadija müümine koduturul on ülejõu käiv tegevus, siis mingit ärilist edu saavutada on ikka väga raske.
Eile läks aga asi kriitiliseks. Kui seni pidas mu juhe veel nii palju vastu, et sain ikka hädapärast arvutit kasutada, siis eile õhtul kell 11 lõpetas juhe igasuguse koostöö. Ja täna hommikul oli mul järjest 3 olulist kohtumist (Ordi teenindus avatakse loomulikult alles kell 9). Nii ei jäänudki mul muud üle kui võtta nuga kätte ja lõigata juhe lahti. Seejärel ühendasin arusaamatul põhjusel katki läinud otsad uuesti ja tõmbasin apteegikapist leitud plaastrirulliga uuesti kokku. Töötab nigu uus! (väljaarvated sädemete ragin juhtme ühendamisel või muul viisil puudutamisel).
Olen enda üle väga uhke!
Seega, kui mu Ordi läpaka akutoite laadija juhe katki läks, siis seadsin sammud poodi, et uut osta. Ordil on küll vähe päris oma esindusi, kuid selle-eest palju edasimüüjaid (kodulehe andmetel). Nii astusingi kõigepealt sisse Euronicsisse, kus paraku müüja ei saadud üldse aru, miks ma nende poest Ordi laadijat loodan leida.
Seejärel läksin Ordi esindusse Narva maanteel. Seal küll põhimõtteliselt oli olnud laadijaid, aga need olid otsa saanud. Mulle tunduks küll loogiline, et mõned laadijad võiksid siiski neil kõigis (kokku 6) esindustes olemas olla, sest ilmselgelt on tegemist kaubaga, mida on kliendil kiiresti vaja. See võiks ju õigustada veidi suuremat laojääki.
Aga klienditeenindaja lohutas mind, et kahe päeva pärast peaks kaup saabuma. See jäi mulle täiesti ebaselgeks. Ettevõtte enda tehas ja ladu asub 4 kilomeetri kaugusel, aga kaup liigub sealt kohale kaks päeva?!
Üritasin siis järgmisel korral õnne Ordi põhiesinduses Pärnu maanteel. Seal oli küll laadija olemas, aga kuna garantii- ja teenindusosakond suletakse kell 17, siis ei olnud võimalik seda kell 17.30 poemüüjal kuidagi edastada. Miks on vaja selline lihtne jubin nagu akulaadija lukustada kuskile eraldi osakonda? Miks nad ei võiks seista kuskil sellises kohas, kust nii poemüüja kui arvutite komplekteerija need kätte saab? Ei tea.
Igatahes olin väga pettunud ettevõttest, kelle peamiseks eeliseks võiks olla just IBM-ist ja Dell-ist kiirem ja mugavam teenindus. Aga kui juba akulaadija müümine koduturul on ülejõu käiv tegevus, siis mingit ärilist edu saavutada on ikka väga raske.
Eile läks aga asi kriitiliseks. Kui seni pidas mu juhe veel nii palju vastu, et sain ikka hädapärast arvutit kasutada, siis eile õhtul kell 11 lõpetas juhe igasuguse koostöö. Ja täna hommikul oli mul järjest 3 olulist kohtumist (Ordi teenindus avatakse loomulikult alles kell 9). Nii ei jäänudki mul muud üle kui võtta nuga kätte ja lõigata juhe lahti. Seejärel ühendasin arusaamatul põhjusel katki läinud otsad uuesti ja tõmbasin apteegikapist leitud plaastrirulliga uuesti kokku. Töötab nigu uus! (väljaarvated sädemete ragin juhtme ühendamisel või muul viisil puudutamisel).
Olen enda üle väga uhke!
8 comments:
Ise tehtud - hästi tehtud :)
Aga järgmine kord, kui kiire on, põika läbi Koduextrast või Novaluxist ja soeta endale universaalllaadija ;)
Mu viimane universaallaadija tegi plõks, lõi korgid läbi ja hakkas kärsahaisu ajama. Ei usalda ma neid ka väga.
Kui kord Tondil Ordi hoolduses ära käid, siis saad kinnitust, et Ordi on omale ka asukoha valinud ettevõtte kultuuri järgi - kolisin oma ettevõttegi Tondi Elektroonika hoonest ära, kuna sinna sisse astudes on iga kord tunne, nagu liiguks ajas 30 aastat tagasi. Ja see annab kõiges tunda, mis seal majas on - hoone ise, kauplused, teeninduskulutuur.
凄く困ってます☆ love-cac@docomo.ne.jp すぐに連絡ください
あなたの精神年齢を占ってみよう!当サイトは、みんなの「精神年齢度」をチェックする性格診断のサイトです。精神年齢度には、期待以上の意外な結果があるかも??興味がある方はぜひどうぞ
マダムと甘い時間を過ごしてみませんか?性欲を持て余しているセレブたちは出張ホストサービスで男性を探し、セックスを求めているのです。ホスト希望の方なら容姿や年齢は一切不問!ご近所の女性を探して、多額の報酬をゲットしよう
今まで同い年や年下としか付き合ったことなくて疲れてしまいました…優しくリードしてくれるような大人の男性に憧れます。 ayu-cha@docomo.ne.jpよかったらメールしてみてください。
Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.
Post a Comment